Cum sa faci bani online prin sistemul PTC!

Am gasit de curand o modalitate foarte usoara de a face bani online folosind sistemul PTC (Paid to Click). Nu te gandi ca ai sa castigi sume fabuloase, dar poti ajunge chiar si la sume de 200-300 de dolari pe luna. Si asta petrecand doar aproximativ 30 de minute pe zi in fata calculatorului. Practic nu trebuie sa faci nimic, doar sa dai niste click-uri si sa stai pe anumite site-uri 30 de secunde. Asta e tot.
Cel mai profitabil mi s-a parut Bux.to. Pasii sunt foarte simpli:
1. Iti faci cont pe Bux.to (poti da click pe imaginea din dreapta)
2. Incepi si stai cate 30 de secunde pe site-urile pe care ti le ofera Bux.
3. Daca o persoana este interesata sa isi faca cont pe bux si intra pe link-ul de pe contul tau, atunci TU primesti 20 de centi in contul tau.
4. Oricand vrei sa iti retragi castigurile, vei completa un formular, iar banii fie iti vor fi trimisi prin posta, fie iti vor fi pusi in contul personal.

Cam atat.. sper sa va fie de folos, mie mi-a fost.

1 Response to "Cum sa faci bani online prin sistemul PTC!"

  1. e vrajeala. eu intram pe mapbux.com si pe inca unu. aduni cu greu 0.0000x centi si apoi, dintr-o data BANG! site-ul nu mai e sau contul tau nu exista. explica tu asta! eu consider ca e o porcarie.

Trimiteți un comentariu

Related Posts with Thumbnails
Powered by Blogger | Converted by BloggerTheme