Cateva cuvinte despre apocalipsa dupa Boc si un banc potrivit…

Fiindca tot nu am mai scris de multa vreme, m-am gandit sa desenez ceva despre noua lege privind reducerea cu 25% a salariilor bugetarilor. Trebuie sa recunoastem cu totii ca este o lege de c*c*t. Si parca asta nu era de ajuns, premierul nostru a hotarat sa majoreze si TVA-ul la 24%. Mda… nu stiu de ce a trebuit sa enumar si eu legile cretine date de guvernul nostru drag, probabil fiindca le am pe creier de cateva zile. Ma bucur ca pensionarii au scapat loviti de trasnet doar o singura data, spre deosebire de bugetari, care pe langa taierea salariilor cu un sfert, trebuie ca de acum incolo sa aiba foarte mare grija ce mananca, fiindca toate produsele sunt mai scumpe cu 5%… in fine… nu stiu de ce am simtit nevoie sa scriu acest post, ca doar subiectul este trecut…

Ei…si acum bancul potrivit:

Doua babe discutau:
-Ieri s-a dat pensia..
-Ei, s-a dat p**a
-Si eu, proasta, am luat pensia.

0 Response to "Cateva cuvinte despre apocalipsa dupa Boc si un banc potrivit…"

Trimiteți un comentariu

Related Posts with Thumbnails
Powered by Blogger | Converted by BloggerTheme