Alt jaf armat, dar de data asta doar pentru 300 RONI

V-am mai spus eu ca romanii sunt precum oile. Au vazut cateva filme in care anumiti indivizi jefuiesc un magazin, o casa de amanet, o banca si scapa fara probleme, justitia ocolindu-i usor. Vazand astfel de filme, romanii nostri s-au gandit ca este intr-adevar chiar atat de usor sa jefuiesti o casa de amanet si chiar au incercat. Mi se pare jalnic sa iti pui libertatea in pericol pentru sume fabuloase ca 300 sau 500 de Roni. Am inceput sa scriu despre asta fiindca ma uitam dimineata pe un portal cu stiri si am vazut ca o casa de amanet din Iasi a fost jefuita, hotul reusind sa fuga cu 300 lei. :))) mda..
Singurul jaf care m-a impresionat si care chiar se poate numi JAF in toata regula a fost acela de la Pasul Gutai, cand o masina de transport valori a unei banci a fost jefuita. Atunci hotii respectivi au furat in jur de 100.000 de lei. Cand am spus ca m-a impresionat, m-am referit la modul in care a fost realizat jaful. Mi s-au parut niste profesionisti:

Atacatorii au fost vazuti pe marginea soselei, imbracati in uniforme kaki si veste reflectorizante. Parea un comando militar care oprea masini in trafic, insa singurul autoturism pe care l-au tras pe dreapta a fost cel blindat, iar soferul le-a dat ocazia perfecta sa atace - a facut greseala sa coboare din masina, iar apoi si el si cei doi barbati care il insoteau s-au trezit cu pistolul la tampla. Cei trei angajati care erau captivi in masina de transport de valori au resuit sa iasa singuri, insa era prea tarziu.

0 Response to "Alt jaf armat, dar de data asta doar pentru 300 RONI"

Trimiteți un comentariu

Related Posts with Thumbnails
Powered by Blogger | Converted by BloggerTheme