Ce sa faci cand trebuie sa stai in casa...

M-am gandit sa scriu ceva despre activitatile pe care le poti face in casa ca sa nu te plictisesti cand vremea nu tine cu tine. Si spun ca nu tine cu tine fiindca a tot nins zilele astea si s-au blocat mai multe drumuri din tara. Adica plecatul la drum intins pica din discutie, iar afara este atat de frig incat numai cei foarte curajosi isi iau inima in dinti si ies din cuibusorul lor calduros in vremea cumplita de afara.
Sincer, eu nu ma indur sa ies nici macar pentru a ma intalni la un suc, sau la un vin fiert cu prietenii in oras. Prefer ca prietenii sa vina la mine si sa pregatesc eu vinul, tuica fiarta, ceaiul sau ce mai vor ei.
Avand in vedere faptul ca este sesiune, cei mai multi vor vrea sa stea in case, camine, etc. pentru a invata. Eu nu ma omor cu invatatul asa ca prefer sa ma uit la un film bun, sa chem (cum spuneam mai sus) prietenii la mine, sau sa omor timpul incercand sa creez niste animatii care imi dau bataie de cap de cateva saptamani. Bineinteles ca jocurile intra si ele in discutie. O ora, doua de jucat merge...
Cititul unei carti bune intra si el in discutie. De curand am inceput sa citesc "Dune" de Frank Herbert, cu toate ca am vazut si filmul de vreo 2 ori.
O alta chestie pe care am incercat-o zilele trecute din plictiseala a fost sa experimentez la bucatarie. Da, am gatit. Oricat de amuzat vi s-ar parea, mi-a placut experienta. Am sa postez chiar si reteta prajiturii pe care am facut-o si cu care ma laud. A iesti foarte buna :). O numesc "Bezeluca". :))
Asadar sunt cateva lucruri pe care le poti face pentru a-ti petrece timpul in casa cand vremea nu tine cu tine. :)

0 Response to "Ce sa faci cand trebuie sa stai in casa..."

Trimiteți un comentariu

Related Posts with Thumbnails
Powered by Blogger | Converted by BloggerTheme